1. In secundo nocturno(Maundy Thursday):Amicus meus 2. In secundo nocturno(Maundy Thursday):Judas mercator pessimus 3. In secundo nocturno(Maundy Thursday):Unus ex discipulis meis 4. In tertio nocturno(Maundy Thursday):Eram quasi agnus 5. In tertio nocturno(Maundy Thursday):Una hora 6. In tertio nocturno(Maundy Thursday):Seniores populi 7. In secundo nocturno(Good Friday):Tamquam ad latronem 8. In secundo nocturno(Good Friday):Tenebrae factae sunt 9. In secundo nocturno(Good Friday):Animam meam dilectam 10. In tertio nocturno(Good Friday):Tradiderunt me 11. In tertio nocturno(Good Friday):Jesum tradidit impius 12. In tertio nocturno(Good Friday):Caligaverunt oculi mei 13. In secundo nocturno(Holy Saturday):Recessit pastor noster 14. In secundo nocturno(Holy Saturday):O vos omnes 15. In secundo nocturno(Holy Saturday):Ecce quomodo moritur justus 16. In tertio nocturno(Holy Saturday):Astiterunt reges terrae 17. In tertio nocturno(Holy Saturday):Aestimatus sum 18. In tertio nocturno(Holy Saturday):Sepulto Domino
※録音: 13-15 January 2003, S. Maria Incoronata Church, Martinengo, Bergamo, Italy ---------- 1580年頃、ディ・ラッソ(ラッスス)が、当時の彼の雇用主であったとされるバイエルン公アルブレヒト5世の宮廷における礼拝堂の聖務週間のために作曲したレスポンソリウム集。独唱者と合唱が交互に歌う形式で、その少し前まで白熱していた『トリエント公会議』の制約(例えば“歌詞の聞きとれない音楽は書いてはいけない”など)を守ったテキストが用いられています。復活祭の物語と人間の悲劇が絶妙な音楽で描かれた名作を、最新の比較校訂版による演奏で。
アルス・カンティカ/マルコ・ベッリーニ(指揮)
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